האם החיטה של היום עוברת פירוק הנדסה גנטית ? והאם גם האורז והפריכיות המיוצרים מהאורז עובר אותו תהליך?

אכן כן יש חשד די סביר שחלק ניכר מתעשיית האורז מארצות הגידול עובר טיפול הנדסה גנטית כמו החיטה ודגנים אחרים, אלה שלא כל סוגי האורז עוברים את זה מתוך תשעה זנים וחלק מסוים מייצרים ממנו פרכיות אבל קשה לדעת איזה יצרן ומאיזה מדינה לכן יש לקרוא בתווית. בישראל הפרכיות עשויות מאורז אורגני הם לא מהונדסות והאורז הלא אורגני כן מהונדס.

 

שאלה: אישה סובלת מדלקות חוזרות ונשנות בדרכי השתן היא אוכלת חמוציות זה עוזר מאוד, האם אי טיפול באנטיביוטיקה מדיצינית במקרה זה יכול לגרום לזיהום חזק ולהתפשט עד לכליות ולעשות נזק בלתי הפיך ?

 

תשובה: טיפול בדלקות בדרכי השתן חוזרות, די מקובל ומוצלח ברפואה טבעית, בתנאי שזה יהיה משולב, מרוכז בזמן ומקיף. כגון: שמירת היגיינה לקיחת חמוציות בטבליות ובמשקה לקחת עוד פורמולות של צמחי מרפא על בסיס בוכו וזקן תירס, אלף העלים ואכילאה. ולשמור על תזונה טבעית ללא מוצרי חלב ללא שתיה מלאכותית וללא מוצרים מן החי (בשר עוף וכו)

אי אפשר למנוע מאדם להחליט אם לקחת תרופות כמו אנטיביוטיקה זו החלטה סובייקטיבית שלו אבל אתן סימן במידה וחום גבוה מתפרץ בפתאומיות ויש כאבים חזקים כמו מחטים, בדרכי השתן אז כן לקחת אנטיביוטיקה.