שאל את המומחה

בס"ד

שאלה: איזה גרעינים בראים לאכילה?

תשובה:  לדעתי כל מה שמוגדר כגרעין יש בו תכולות טובות ובריאות לאוכלים אותם הם מספקים: שמנים, ויטמינים, מינרלים, חלבונים, סיבים, וחומרים אנטי אוקסידנטים שמות הגרעינים הם לפי סדר בריאותם גרעיני משמש, גרעיני ענבים, צנובר, גרעיני דלעת, גרעיני שומשום חום ושחור, גרעיני קצח, גרעיני חמניות, גרעיני אבטיח, גרעיני חבוש, גרעיני סברס, וכו לגבי גרעיני תפוחים אין ידיעה על בריאותם.

שאלה: קול צרוד לנער בן 12 מה הסיבה?

תשובה: אני משער שהנער הזה נולד עם מיתרי קול עבים מהיחס הנורמלי שמתאים לו, במשך חיו הקצרים נדבקו למיתרים שכבות מקרוסקופיות של חלבוני חלב והם גרמו למיתרים להתנועע ולייצר קול צרוד, בזמן שירה דיבור ושימוש כל שהוא בקול. הטיפול הוא להימנע ממוצרי חלב ומעמילנים "ריקים" כמו קמח לבן וכו וגם ללכת ללימוד לדבר בכוח הבטן ולא בכוח הגרון.

שאלה: האם שתיית הרבה קפה מזיקה?

תשובה: אם נעשה חשבון 8 כוסות קפה ליום… לחודש יוצא 240 כוסות ולשנה 2880 יוצא מכך שמהיום נחזיר שנה עבר בגופה כמות אדירה של קפה ודאי זה שכמות כזו של קפה היא כמות רדיקלית כי הנורמה 2 כוסות קפה שחור ליום. אפשר להניח שבדמה זורם קפה ולא דם, בטוח לי בעתיד תסבול מלחץ דם גבוה ורפיון תפקוד הלב, ומערכת עצבים משובשת הפילטר של הכבד ייסתם למרות שכיום קפה נראה שלא מזיק. (קפה נס גרוע מקפה שחור)

יכול להפריע למחזור, אורח כנשים.

שאלה: עור של אישה מזדקן – מה ניתן לעשות?

תשובה: א. לדאוג שכל הזמן העור יהיה עם לחות הידריטית (מים) על ידי שתיה מרובה של מים טהורים 2 ליטר ליום, כמו כן להתאים שמן מזין לעור הפנים שעושה לו סיכה  כמו כן לקנות חלבון לעור ששמו אלסטין (ניתן להשיג אצל המרפא רפאל גרנות) ולאכול לפי הוראות, זהו חלבון הנעורים ששומר אלסטיות של העור וגמישותו.

שאלה: ניתוח לקיצור קיבה האם זה בטיחותי?

תשובה: דעתי על קיצור קיבה יכול להזיק יותר מלהועיל מהסיבות שלא המקום להרחיבן כאן. עדיף שיטת טבעת.

קליפות אגוז הודי יוכל להזיק  למשתמשים בכמות גדולה מהמומלץ ולתקופה ארוכה משלושה חודשים ללא פתרון בעיית התיאבון המופרז משורשו.

שאלה: כאבי ברכיים מה עושים?

תשובה: אם אכן הסחוס שחוק או פגום אפשר לשקם ולחדש אותו ב"ה על ידי 3 פעולות 1.לקנות בחנויות טבע פורמולה המשקמת סחוס, צריך להתאים את הפורמולה לאדם על פי ייעוץ שייתן הרוקח. 2. עיסויים בעזרת משחת בנ גיי פעמיים ליום 3. פיזיותרפיה פעמיים בשבוע.

בברכה,
רפאל גרונות נטורופת