שיטות ריפוי

נטורופתיה הינה שיטת ריפוי ברפואה טבעית וייחודית

ריפוי על ידי השלמות של ויטמנים ומינרלים

גוף האדם בנוי ועשוי ממספר אלמנטים ביניהם 19 ויטמינים ו26 מינרלים וכל אחד מהם בעל תפקיד חשוב. האדם מקבל הספקה של ויטמינים ומינרלים באמצעות: אוויר, מזון, שתייה, ריח, מגע של העור, האור, והשמש. כאשר מרכיבים אלו חסרים הגוף נחלש, ובכך התפקוד של הגוף חלש.

נטורופתיה - ריפוי על ידי השלמות של ויטמנים ומינרלים
נטורופתיה – ריפוי על ידי השלמות של ויטמנים ומינרלים

בבדיקת שיער ביומטרית  ניתן לאבחן במדויק אלו חומרים חסרים שמרכיבים את הגוף וכן תפקוד של איברים ובלוטות ברמה פרטנית, וכן סנכרון של כל 6 מערכות הגוף ותפקוד אורגני שיוצר יכולת לאדם לתפקד ברמה בריאה, כשכל המערכות מסונכרנות לאברי המטרה. כמו כן אפשר לבדוק אלרגיות למזון, לחומרים אלרגניים סביבתיים, מתכות רעילות, מפגעים סביבתיים רבי עוצמה כמו אנטנות, מכשירים חשמליים, רעש, אלרגיה לבעלי חיים, מחלות תורשתיות והפרעות נפשיות, אשר ניתן לרפואתם  והשלימן על ידי אורח חיים בריא, תוספי מזון ופורמולות. האבחון והתוצאות הן ברמה אישית.

ריפוי על ידי תזונה טבעית ואכילה נכונה

המזון הוא דלק שנותן פעילות למנועי הגוף והדם – ולכן אסור להתפשר או לרדת בטיב המזון, להימנע מג'אנק פוד, מאכל משומר, מעובד, אוכל סינטטי ולהימנע מלאכול חומרים כימיים, חומרי שימור, צבעי מאכל שמשתמשים בהם הרבה מאוד בתעשיית המזון, גוף חולה לא יכול להבריא עם אכילה של מזון קלוקל, יש להקפיד להזין את הגוף  בתזונה טבעית, אבל בעל אוקטן גבוה איכותי, אורגני ומקורי עד כמה שניתן כמו שאומר פתגם עתיק "האדם מרגיש ונראה בדיוק לפי מה שיש צלחתו".

ריפוי – על ידי תזונה טבעית ואכילה נכונה
ריפוי – על ידי תזונה טבעית ואכילה נכונה

רפואת תדרים

רפואת תדרים היא הרפואה על בסיס אנרגיה (קיבלה אישור מדעי מודרני מתורתו של איינשטיין על החומר כאנרגיה) לבדיקת מערכות ביולוגיות מנקודת מבט של שדות אנרגיה אינטראקטיבים. במילים אחרות, גופנו בנוי מתאים המושפעים משדות מגנטיים (חשמליים) דרך הקרומים שלהם עוברים חומרים כימיים (חלקם מכונים בשם אלקטרוליטים, חומרים אלה משנים את השדה החשמלי של התא ויוצרים אנרגיה.

רפואת תדרים רואה את האדם כמכלול של שדות מגנטיים. כאשר התדר או האותות החשמליים מופרעים באיבר, ובתאים כל שהם נוצרת מחלה.

איזון השדות החשמליים מאלץ את גופנו להיכנס לתהליכי ריפוי. ניתן לראות הקבלה לתחום זה של רפואת תדרים גם ברפואה הסינית סך האנרגיה נמצאת בגוף האדם עלול להיתקע, או שיתכן חסר בצי' על פי הרפואה הסינית האיזון בין היין פלוס + לבין היאנג מינוס – חוסר איזון בין שניהם גורם להיווצרות מחלה והתסמינים שלה מתגלים במישור גופני והרגשי.

ניתן לזהות גם מחסרים בויטמנים, מינרלים, שמנים וחלבונים ותפקודי גוף לקויים.

רפואת תדרים
רפואת תדרים

הדרכה בהרזיה לגברים

חשוב לדעת כדי אצל גברים הרוצים לרזות, לא צריך בהכרח דיאטה קיצונית. על ידי בדיקה והערכה מתאימה אישית על ידי דר ראפאל גרנות יתאים עבורך מסלול של  תזונה טבעית נכונה, לתקופה של עד 3 חודשים  ויתאים לך את המזון המתאים לגופך שיועילו  לשמירת משקל גוף תקין בלי לאבד את המינרלים החיוניים לגופנו, וכן הדרכה בפעילות ספורטיבית שתעשה בבית / בישיבה / בעבודה וכל זאת בלי לגרום לתופעות לוואי.

דר ראפאל אומר: "לא כמות הקלוריות במזון יכול להרזות אלא איכותם" דוגמא: 1000 קלוריות עצים לעומת 1000 קלוריות בנזין, כשיישרפו שניהם, מהעצים יישארו פחמים שזה כמו השומן הנאגר, ואילו מהבנזין לא יישאר כלום – הגבר יישאר רזה

בדיקת שיער הינה בדיקה מדעית המתבצעת במעבדות מוסמכות, אשר מבצעות אנליזות כימיות על ידי מיטב הטכנולוגיות החדשניות, שבעזרתם ניתן למדוד ריכוזים שונים של חומרים שונים כגון: מתכות רכות, מתכות כבדות ורעילות, מינרלים, וסמים מסוכנים… וכן על ידי תדרים אלקטרומגנטים.

הדרכה בהרזיה – לגברים
הדרכה בהרזיה – לגברים

ריפוי על ידי "אור החיים"

מקור האור הגשמי הוא בשמש, ומקור האור הרוחני נמצא בפנימיות האדם הקושר אותו לתודעה האלוקית, אור היקום הזה חוזר אלינו לבני אדם וכשמקבלים ודוחים על ידי כך נוצר ריפוי. השיטה הזו יכולה ללמד בלימודי קבלה אשר ניתנים על ידי דר ראפאל גרנות שני האורות הלל אור השמש והאור הפנימי חוברים יחד לתוך הגוף ומבריאים אותו מכל מחלה שתוקפת את הגוף .

למידע נוסף לחצו כאן >>

ריפוי על ידי אור החיים נטורופתיה רפאל גרנות

ריפוי על ידי חלבונים ואנזימים

החלבונים הם אבני הבניה של השרירים, הרקמות והתאים. האנזימים מבצעים את הביוכימיה בתוך התאים והמערכות. הריפוי השיטתי באמצעות אנזימים מפרידי חלבונים היה לשיטת ריפוי חשובה ברפואה הטבעית, כמעט שאין בגופנו מערכת ויסות כלשהי, אשר אינה תלויה באנזימים. האנזימים אחראים לקרישה ולפעולות הליפין לדלקות ולפעילות המשלימה, לפגוציטוזיס, לריפוי פצעים ולחידוש הרקמות, וגם למערכות ההגנה הייחודיות והלא – ייחודיות. במקרים אלה, האנזימים מתפקדים כמזרזים ביולוגיים. חשוב לזהות איזה חסרים ומה תפקידם בגוף האדם.

בבדיקת שיער ביומטרית ניתן לבדוק חסרים בגוף ולקבל תוספי מזון להשלמתם.

ריפוי על ידי שמחה ושירה

הבעל שם טוב הקדוש אומר: "במקום שמחשבתו של אדם נמצאת, שם הוא נמצא" האדם בנוי מתבניות "מוטמעים" על ידי הסביבה המשפחתית, החברתית שבה גדל, היא משפיעה על מחשבותיו, רגשותיו, ואופן התנהגותו, התוכנה נמצאת בתת מודע של האדם וגורמת לו לפעול, ולהתנהל במהלך חייו…. אדם שיש לו אמונה ש"זוגיות" היא בגדר נס, יחווה קושי ביצירת זוגיות דבר שיביא לעצב בלב, ייאוש ועוד רגשות שליליות ואף יחס עוין לנושא זה. העצבות והדיכאון כידוע הם שורש לכל חולי מהקלה שבמחלות כמו נזלת ועד למחלות ממארות.

יוצא מי שאין לו תוכנות לשפע, שמחה, אהבה, או ביטחון יתקשה לחוות רגשות אלה. אפשר לטפל ולהוציא את האדם מהחושך אל האור, מעצבות לשמחה, על ידי מסע פנימי אל הנפש לחולל מהפכה במטרה לעזור לאדם לנהל מערכות יחסים טובות, בריאות טובה, לחיות חיי שפע גשמי ורוחני, לחיות מתוך קלות וזרימה, להרגיש שמחה אמתית ולהיות משמעותי בחייו.

ריפוי – על ידי שמחה ושירה
ריפוי – על ידי שמחה ושירה

ליווי ותמיכה לנשים הרות

יעלה (שם בדוי)  סיפרה על האושר שמלא אותה בתקופת ההיריון ציטוט: "הרגשתי תחושה עילאית, אי אפשר לתאר את ההרגשה הזאת" אלא שיחד עם השמחה הגדולה לקראת בואו של התינוק המיוחל, גוברות החששות של האישה ההרה לגבי קבלת החלטות חשובות של מה מותר ומה אסור בתקופה חשובה זו בחייה, הטיפול  בדרך הטבע מציע תמיכה אישית עדינה ורגישה איך לגדל הריון בריא לעצמה ולעובר, סוגי מזון מומלצים שמשופעים בויטמינים ומינרלים להתפתחות העובר.

המטרה בהיריון להיות מאוזנת, ברמה נפשית, רגשית ופיזית את זה אפשר לקבל בעזרת הנטורופתיה, המציעה לך טיפול ותמיכה ברגישות ובאהבה, כדי שתוכלי להתמודד עם האתגרים שעומדים בפניך במהלך ההיריון.

ליווי ותמיכה לנשים הרות

ריפוי על ידי צמחי מרפא טבעיות

בעולמו של הבורא יש המון צמחי מרפא והם מיועדים לעזור לאדם לרפא את מחלותיו ולמנוע מחלות, בשימוש נכון שלהם. לכל צמח ייעוד משלו לריפוי, בשל תכונותיו וחומרי המרפא שהוא מכיל.

הפורמולות הטבעיות נרקחות בהתאמה מלאה לפציינט, כל פורמולה הנרקחת במרפאת רפאל גרנות, בנויה ממגוון סוגי צמחים המכילים מרכיבים שפועלים בעוצמה מיטבית, תורמים לחיוניות הגוף ומעודדים תהליכים פיזיולוגים תקינים.

לאחר אבחון בבדיקת שיער מושלמת, אני מתאים לכל מטופל את החסרים שלו באופן מדויק ביותר, שמקדם את המטופל לשיפור מצבו הבריאותי.

ריפוי – על ידי צמחי מרפא טבעיות
ריפוי – על ידי צמחי מרפא טבעיות

ריפוי על ידי תזונה נכונה ותוספי תזונה

התפקיד העיקרי של התזונה בעת מחלה הוא להחזיר לגוף את האיזון הביוכימי, שהופר כתוצאה מאכילה לא נכונה במשך שנים, התזונה המתאימה יכולה להחזיר לגוף חומרים ויסודות שחסרים לו – ולסלק חומרים מיותרים אשר הצטברו בו במשך השנים.

תזונה לא –נכונה גורמת שיבושים והפרעות בעיכול המזון ובספיגתו. כתוצאה מכך, מתפתחות במשך הזמן מחלות בדרכי העיכול. תזונה לא-נכונה והפרעות עיכול עלולים לגרום מחלות שנובעות מחוסר (כגון אנמיה, אוסטאופורוזיס) ומצבים פתלוגיים (מחלות מפרקים, יתר לחץ-דם, סוכרת) שנוצרים מהרעלת הדם כתוצאה מהצטברות-יתר של חומרי פסולת כאשר מדברים על תזונה כדרך ריפוי, יש להבדיל בין מחלות אקוטיות-כגון שפעת, דלקת ראות, קלקול קיבה – לבין מחלות כרוניות כגון מיגרנה, מחלות-עור, סרטן, אי-ספיקת כליות ועוד, אחת הטעויות של מרבית האנשים היא ההנחה, ולפיה בעת מחלה נחלש הגוף, ועל כן "צריך להזין אותו היטב" כדי "לחזק" אותו, הנחה זו מוטעית מיסודה, ידוע שאצל בעלי חיים כשהם חולים נסגר להם התיאבון, הגוף מגיב נכון ויודע להבריא את עצמו.

הצורך לאכול בעת מחלה, הוא פונקציה של חריפות המחלה, ככל שהמחלה יותר חריפה – התיאבון פוחת, ככל שהמצב משתפר – יש יותר תיאבון.

תוספי מזון נטורופתיה
 תזונה נכונה ותוספי מזון – נטורופתיה

רצוי ואף חובה לטפל בחולים באמצעות תזונה מתאימה שזה לא חדש שכך צריך לנהוג. היפוקרטס שנחשב כאבי הרפואה, כתב חיבור מדעי על תזונה כדרך ריפוי, הוא האמין בכוחות הריפוי הטבעיים של הגוף, שמאפשרים התגברות על סיטואציות פתולוגיות. ועוד ציין היפוקרטס כי המשברים הפיזיים אשר מלווים את המחלות, מייצגים את מאבק כוחות הריפוי של הגוף בדרך החלמה. שיטתו בטיפול הייתה מבוססת על תזונה ואורח חיים בריא.

הרמב"ם גדול הרופאים תורתו מבוססת על התזונה הנכונה כאחד מיסודות הבריאות החשובים ביותר, וחלק נכבד מכתביו הרפואיים מוקדש לנושא התזונה.

אומר הרמב"ם "ורוב התחלואים הבאים על האדם אינם אלא מפני מאכלים רעים, או מפני שהוא ממלא בטנו ואוכל אכילה גסה אפילו ממאכלים טובים" (הלכות דעות, פרק ד)

לאור האמור לעיל כאשר הגוף יוצא מאיזון יש צורך לשפר את זרימת הצ'י בגוף על מנת למנוע מצבי חולי וזאת בעזרת צמחי מרפא ממוקדים ותזונה משקמת.

עולם צמחי המרפא המודרני עבר שינויים רבים, במדינות מתוקנות הוגדרו הצמחים ע"י רשויות הבריאות לקטגוריות של צמחי מאכל, תוספי תזונה, צמחי מרפא.

תוספי תזונה נכונים לכולם לחיזוק מערכת חיסון, ויטמינים ומינרלים ייחודיים מומלצים לצעירים בשלבי צמיחה והתפתחות גופנית, תוספי תזונה מומלצים לאנשים הנוטלים תרופות או חולים, תוספי תזונה חיוניים לאנשים בגילאים מתקדמים היות והם אוכלוסייה הסובלת מחוסר בוויטמינים ומינרלים בגלל סיבות הקשורות להזדקנות.

עלינו לזכור אילו מחצית ההשקעה בריפוי הייתה מושקעת במניעה, אזי היינו בריאים כפליים...