עדויות

בס"ד

מרץ 2015
לכבוד דר רפי גרנות היקר

הייתי מלאת תקווה וחששות כשהגעתי למרפאה שלך… היו לי בעיות ממושכות במערכת העיכול + מחלת עור קשה אחרי השיחה אתך הרגשתי הקלה וקיבלתי ביטחון… והסכמתי לקבל את טיפולך… כיום אני מרגישה מצוין ובריאה אחרי חודשיים
של טיפולך המסור.

תודה לך מקרב הלב וגם מבתי הקטנה ציפי שגם לה עזרת בבעיות קשב וריכוז.

בברכה,             
אשכנזי ר"ח בן גוריון 42 יהוד

בס"ד

מרץ 2015
לכבוד דר רפי גרנות

שמי דוד רותם ממישור אדומים הגעתי אליך אחרי המלצות של חברים… סבלתי מכאבי ראש חזקים ב5 שנים ועצירות. ואתה שינית אותי והדרכת אותי בדרך הטובה לריפוי ניקוי וחיזוק בשיטה שלך. כיום אני אדפ בן 55 בריא וחזק

אני מודה לך על כך
דוד רותם

היי דר רפי גרנות

אני כותבת בהתרגשות ובשמחה מכתב הודיה זה אליך. כשהגעתי אליך לפני 7 חודשים הייתי כמו סמרטוט באפיסת כוחות מוחלטת. אמנם אני בת 48 לא זקנה בכלל, אבל הרגשתי כמו בת 100, אתה לקחת אותי וחיזקת אותי גופנית ונפשית. הדרכת אותי לעבור ולאכול מזון בריא אנרגטי מלא ועשיר. נתת לי תוספים של ויטמינים מינרלים ומלחים שחסרו לי, שלחת אותי לחדר כושר שמתאים לי הדרכת אותי לעשות טיי צי ועוד ועוד,.

תודה לך על ההדרכה והריפוי התמיכה והעידוד עד הסוף.

בברכה ובתודה פ.פ. מרמת אביב

למען ידע הציבור על המטפל רפי גרנות

בהתחלה לא ידעתי באיזה רפואה הכי טוב וכדאי ללכת, חשבתי הרהרתי בדקתי ולבסוף קיבלתי החלטה לקבוע פגישה עם המרפא הטבע, רפאל גרנות משום כאשר ביקרתי באתר שלו זה מאוד היה אותנטי בעיני ומשדר מקצועיות ורצינות.

סבלתי מנשירת שיער חזקה מאוד הופיעו בפני פצעים מכוערים, היה לי עודף במשקל של 10 ק"ג במשקל, וכל היום הייתה נופלת עלי תרדמה באמצע יום עבודה.

רפאל המלאך שינה לי את החיים הוא אבחן שיש לי הליקובקטור בקיבה, פטריית קנדידה במעיים וזיהומים בכבד וכיס המרה, הוא הדריך אותי להתחיל ב- 3 ימי צום על מיץ לימון ו – 5 פרות והמשכתי עוד 10 ימים של ירקות טריים + דגי ים ובלעתי 3 סוגי פורמולות טבעיות כמו כן עשיתי 15 דקות ליום התעמלות בבית עד היום אני שומרת על הכללים הבריאים האלה, כתוצאה מכך צמח לי שיער כמו שהייתי צעירה יותר כמובן שהמלצתי לחברותי וגם לכן קראי האתר… מב"ש

בס"ד

לכבוד רפי גרנות – נטורופת

"מפליא לעשות…"

סיפור רקע טיפה ארוך…. אבל כדאי,  אם יועיל אפילו לאדם אחד.. דיינו…

תקופה ארוכה אפשר לומר שנים שאני סובלת מאסטמה, המלווה בשיעול, צפצופים,  קשיי נשימה, אף סתום, הצטננות ונזלת כרונית. ביקור אצל רופא היה דבר שבשגרה אצלי, למעכב, צילום ריאות, בדיקות דם ועוד, וכמובן לקבל מרשמים למשאפים, לכדורים, היו פעמיים שנזקקתי לאשפוז בבית חולים, אחרי התקף חזק של אסטמה…

ובנוסף, התחילו בעיות עור קשות חתכים עמוקים בכפות הרגליים, מה שלא אפשר לי לפעמים לדרוך על הרגל, ביקרתי אצל רופאי עור מקופת חולים, כולם הציעו לי לקחת כדורים שייפתרו לי אולי את הבעיה אבל קיים חשש שייפגעו  בכבד, לכן התבקשתי במידה ואקח את הכדורים,  לעשות בדיקה אחת לשלושה חודשים לבדיקת הכבד, התייעצתי עם תזונאית פרטית ודרך הקופה, ולצערי לא עזר כלום המצב החמיר את הכדורים כמובן לא לקחתי, מרחתי הרבה משחות ושמנים כמו שמן קוקוס שהוריד במעט את החתכים, לאחר זמן מה החתכים התחילו בכפות הידיים, כאן המצוקה הייתה גדולה מאוד,  מפני שלא יכולתי לעשות אפילו פעולות פשוטות בכף היד.

בתוך המצוקה הקשה החלטתי לעשות מעשה, לבדוק את הסיבה לכל התחלואים האלה, וחשבתי לעשות בדיקת שיער (למזלי מכירה את הבדיקה הזו שכן עשיתי אותה לפני הרבה שנים)  חיפשתי בגוגל מי עושה בדיקת שיער בארץ, ואכן נתקלתי בד"ר רפאל גרנות – נטורופת חרדי מבני ברק.

התקשרתי אליו לקביעת מועד, מעבר לקו נשמע אדם לבבי ידידותי ואוהב אדם. קבענו להיפגש בפגישתנו לא חסך זמן, שאל שאלות לגבי צורת החיים שלי, חקר חקירות התעניין במצבי הנפשי, הבריאותי, והרגשי … גזר שיער מהעורף, בכמות קטנה לצורך הבדיקה.

לאחר מספר ימים ד"ר רפאל גרנות התקשר אלי כדי לתאם מועד לפגישה לקבל את תוצאות הבדיקה

בפגישתנו הסביר לי  את הסיבות שבגללם אני סובלת כפי שהשתקפו מבדיקת השיער שפגעו קשות באורח חייה ובהתנהלות תקינה.

 קיבלתי בכתב את תוצאות הבדיקה, ורשימה מסודרת מה מותר ומה אסור לאכול ,  תוספי תזונה, ועצות נוספות לשמור על מצב נפשי רגוע במהלך הטיפול, אימצתי כל מה שאמר לי לעשות בדביקות ובנאמנות ואכן התחלתי לראות שינויים בגוף ובנפש.

לאחר מספר חודשים מצבי השתנה פלאים לא עוד קוצר נשימה, ולא מנוזלת, ולא עייפה…החתכים ברגלים ובידיים נעלמו , מלאת שמחה וחדוות יצירה, השלכתי לפח את כל המשאפים מכשיר האינהלציה, התרופות אפשר לומר שלא מתקרבת לבית מרקחת לצרוך כדורים….

סיגלתי לי אורח חיים בריא בזכות התמיכה המדהימה של ד"ר רפאל גרנות שלא חסך מזמנו היקר הקדיש לי את מלוא הזמן ותשומת הלב, הרגשתי אותו ממש יחד איתי בתהליך וכך זה הצליח… תודה לאל .

על כך אני מודה לו מכל הלב, על היחס החם בלי חשבון, האכפתיות, התעניינות בי בכל רגע ורגע בתהליך הגמילה מהתרופות והרגלי המזון המקולקלים…

ממליצה בחום לעשות בדיקת שיער (כנסו לגוגל ותקראו על זה מחקרים )הבדיקה היחידה שמגלה מה קורה לנו בתוך הגוף הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית….

בהצלחה
בברכה
יעלה בר

 נערים ונערות – נמוכי קומה

המקרה נערה בת 16 הגרה בבאר שבע שמה נ.א

נ. היא נמוכת קומה הכי נמוכה, עובדה זו מאוד השפיעה עליה מבחינה חברתית והוריד לה את הביטחון האישי וגם את התדמית.

היא שמעה  מחברתה שרפאל גרנות מבני ברק – נטורופת, עזר לה לגבוה 10 ס"מ היא פנתה לקלינקה, רפאל גרנות הסביר לי את השיטה שלו להגבהה ללא התערבות פיזית כל שהיא.

הציע לי לעשות את הפעולות הבאות כשלב ראשון:

1. לעשות 3 תרגילי מתיחה שכן כך נוצרים "רווחים" ברקות ובשרירים, ואלו תרגילים שבאופן טבעי בחיים, אמורים לעשות יום יום.

2. לאכול תפריטי מזון שנמצא בכל בית אבל בסוג כמות ובתזמון הנכון והוא ממלא את "הרווחים".

3. קיבלתי תוספת ויטמינים ומינרלים שהיו חסרים לי שעזרו לי להגבהה

4. המליץ לי לישון שינה רצופה  7 שעות בלילה.

נ. הייתה רצינית, נחושה ועם הרבה מוטיבציה ולקחה את ההוראות לעשייה, עלתה לגובה 11 ס"מ ב6 חודשים והפכה להיות בין הגבוהות שחברותיה

כאות תודה נ שלחה לי את הבגדים הקצרים שלה